A rendelkezésre álló legjobb tanácsadásnak köszönhetően felhasználható a videó marketing

Nem sikerült a videó marketingnél a múltban, és ez nem működött? Talán még soha nem próbálta meg használni az online videókat a marketing új felhasználójában. Nem számít, ki vagy éppen, és mit árul, a legjobb módszer a sikerhez az, ha kutatást végez. Folytassa tovább, hogy olyan tanácsokat találjon, amelyek segítik Önt, amikor megpróbál elkezdeni a videó marketing célok elérésében.

Annyi videót kell készítened online. Új videókat kell készítenie ügyfelei számára, amire számítanak. Ez növeli az ön expozícióját azáltal, hogy új témákat vezet be azok számára, akiket érdekelhet az, amit mond.

Az interneten a legkeresettebb téma az, hogy megtudja, hogyan lehet valamit tenni. Miután elfogadta szakértelmét, további információkat kérnek tőled.

Győződjön meg arról, hogy videóid továbbra is a témában és a témában vannak. Könnyen el lehet távolítani a témát, ha nem készül fel megfelelően. Próbáljon ragaszkodni a videó előre megírt vázlatához, hogy körülbelül maradjon, és tartsa be rajta a filmkészítés során. Nagyobb siker lesz a video marketing erőfeszítéseivel, ha tartja a témát.

Győződjön meg róla, hogy érdekes tartalma van. A videód készítésével megőrizheti a nézők figyelmét. Ha elhelyezi a YouTube-on, további megtekintésekhez juthat, de nem, ha videód tompa és érdektelen.

Tartsa a tartalmat vonzónak és frissnek, hogy a nézők visszatérjenek. Az unalmas vagy érdektelen tartalom csak az embereket távolítja el vállalkozásától. Meg kell próbálnia rávenni az embereket, hogy látják, mit kínál. Ha igazán érdekes tartalommal rendelkezik, akkor a nézők mindenképpen követni fogják.

Az állvány értékes eszköz lehet professzionális megjelenésű videók készítéséhez. A remegő kameraeffektusok elsősorban félelmetes filmekhez készülnek! A videóidatól valószínűleg egy állandó felvételtel kell maradnia, amelynek mozogásakor sima panoráma van.

A videóidnak informatívnak és egyenesen a lényegnek kell lenniük. Az internetes nézőknek általában rövidebb figyelmeztetési lehetősége van, mint gondolnád. Próbáljon kb. 5 percet rövidebb ideig tartani, ha nem akarja megakadályozni az embereket, hogy elkerüljék a megtekintést. Még ha a tartalma is nagyszerű, az emberek nem maradnak az egész dolgot figyelve, ha végül zavarba kerülnek.

Ne készítsen olyan videókat, amelyeknek rejtett programjai lehetnek a videóidhoz. Ha csak valamit akar eladni, tegye nyilvánvalóvá. Vegyen fel ügyfélkapcsolatokat az ügyfelekkel kapcsolatos megjegyzésekkel a megjegyzések révén.

Indítsa el a videoüzenetet személyes üdvözlettel, hogy potenciális ügyfele legyen. A kezdés előtt tájékoztassa őket, ki vagy, és vállalkozása képviseli.

Ne hagyja, hogy a sikertelen videó miatt nem azonnal kapja meg a kívánt eredményeket. Kérdezze meg a közönséget, hogy mi szereti és mit nem szereti a videóit. A videofilmek javulni fognak, miután elkezdte szerkeszteni és elkészíteni őket.

Az ügyfelek szeretik látni, hogyan működik az üzlet, és otthon érezzék magukat a bennfentes nézettel.

A sikeres videomarketingtudók tudják, mennyire fontos a nézők kommentjeire reagálni. Előfordul, hogy a kérdésekre gyors válaszokra van szükség.

A "tartsa valóban" kifejezés vonatkozik a videókra és a beszédre is. A nézők a beszédeknél valószínűbb, hogy hinnek neked, ha az igazat mondják. Az emberek nem fogják megnézni a videóidat, ha őszinte nézel ki és viselkedsz.

Ne ossza meg videóit csak olyan webhelyeken, mint a YouTube.Ha a YouTube minden bizonnyal értékes része az Ön átfogó stratégiájának, meg kell tudnia, hogy az ügyfelek hova mennek, és ott is feladnak. Kérje meg ügyfeleit, hogy válaszoljanak felmérésekre, hogy megtudja, mely videóoldalokat látják gyakran.

Nézze meg más vállalkozások videóit, mielőtt saját magad készítenek. Tudja meg saját video-preferenciáit a fogyasztó szemszögéből. Kérdezze meg azokat, akiket is meg kell próbálnia. Használja fel a megszerzett ismereteket a videóinak sikeréhez.

Ez elősegíti a nézők beszélgetését, és kíváncsi lesz a következő videóra is.

Noha egy 3 perces videó jó, ha oktatóvideó, minden más típusú videónak legfeljebb 30 másodperc lehet. Sok ember nem akarja, hogy sok időt töltsön el sok mindent csinálva. A 30 másodperces üzenet a legjobb módja annak, hogy felhívja a figyelmet valakinek a mai gyors tempójú társadalomban.

A bemutató videók jól működnek az Ön termékével kapcsolatban. Ezek a videók felhasználói kézikönyvként működnek azoknak az ügyfeleknek is, akik már vásároltak egy terméket.

A rögzítés után általában megnézik az egész videót. Hogyan tervezi, hogy megragadják a figyelmüket és megtartják? Minden a tartalomtól és a nézőktől függ.

Miután megkaptad a videoremarketinget, és szeretnél valamilyen fejlettebb technikát alkalmazni, gondolj egy Podcast vagy heti videó sorozat elindításáról. A podcast-ok gyorsan elképesztően népszerű forrássá váltak az elmúlt években. Miért nem használja ezt az új rést? Nagyon sok ember szeretni fogja a podcast letöltését és lejátszását, amikor meg akarják nézni a podcastot.

Nézze meg azokat a videókat, amelyekben a versenytársai vannak. Ne másolja őket, csináld úgy, hogy különválaszthassa magukat tőlük. Nézze meg sok videót, és hagyja, hogy ötleteikkel javítsák a kreatív folyamatot.

Ne készítsen egyetlen videót. Neked kellene