Tippek a hírnevének kezeléséhez

A hírnév nagyon fontos a vállalkozások számára. A rossz hírnév elűzi az ügyfeleket. Egy nagyszerűen biztosítja, hogy soha ne visszatérjenek többé. Mivel az ügyfelek létfontosságúak a vállalkozás számára, a hírneve is így van. Tartsa szem előtt a következő tippeket, hogy vállalkozása pozitív módon maradjon az ügyfelek tudatában.

Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn, segítenek növelni az üzleti jelenlétet online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen közzé kell tennie az állapotokat. Amikor információkat tesz közzé a közösségi média webhelyén, használjon kulcsszavakat, és adja meg az olvasóknak azokat az információkat, amelyekre valóban szükségük van.

Nézze meg online jelenlétét. A negatív megjegyzések gyorsan felfelé mozoghatnak a vállalkozás keresési eredményei között. Az eredmények keresőn történő ellenőrzése lehetővé teszi, hogy a negatív dolgok ne kerüljenek a csúcsra. Ügyeljen arra, hogy ezen maradjon, és a legjobb eredmény elérése érdekében legalább havonta jelentkezzen be.

Ha bárki ötleteit felhasználni kívánja, mindig ügyeljen rá, hogy ezt elismerje. Odakint mindenki tanulhat egy keveset másoktól, így a kellő elismerés megmutatja az embereknek, hogy nem gondolja, hogy ezen felül áll. Ez nagyszerű módja a tisztelet megszerzésének.

Ha vállalkozása olyan besorolási webhelyen szerepel, amely lehetővé teszi a vállalkozások tulajdonosainak a válaszadást, győződjön meg róla, hogy kihasználja ezt. Akár a visszajelzés, akár jó vagy rossz, válaszoljon rá. Köszönöm azoknak az embereknek, akiknek nincs más dolguk, csak dicséret, és ajánlanak valamit az elégedetleneknek.

Amikor a közösségi oldalakon tartózkodik, győződjön meg róla, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legvalóságosabbnak tűnjön. Ha megpróbál túl korporatívnak vagy túl hétköznapinak tűnni, akkor csak nagy hamisnak találhatja magát. A legjobb, ha olyan középutat talál, amely lehetővé teszi a természetesebb cselekvést.

A vállalat online hírnevének legjobb kezelése az, ha tisztában van azzal, amit erről mondanak. A hurokban való tartózkodás elengedhetetlen ahhoz, hogy a rügyben negatív zümmögést lehessen kihúzni. Ezt úgy teheti meg, hogy megadja a Google Alerts cégének nevét, vagy felvesz egy céget, amely ezt figyelemmel kíséri.

Támogasson egy közösségi eseményt. Ez javítani fogja cége hírnevét. Ügyfelei jó benyomást kelthetnek, ha észreveszik a vállalat nagylelkű szellemét. A jó benyomás hosszú utat hordoz a társaságában.

Bár csábító profilokat és oldalakat készíteni minden elérhető közösségi oldalon, ne tegye, ha nincs ideje és erőforrása az összes oldal naprakészen tartására. Tehetetlennek, lustának fog tűnni, és esetleg károsíthatja hírnevét, ha egy potenciális ügyfél felfedezi a rosszul kezelt, korszerűtlen tartalmát.

Amikor rájön, hogy az ügyfél negatív értékelést küldött az Ön termékéről vagy szolgáltatásáról, természetes, hogy azonnali védelmet szeretne nyújtani a vállalatával szemben. Szánjon egy percet, és győződjön meg róla, hogy nem haragból válaszol. A rontó és tomboló válasz az Ön részéről több ügyfelet elriaszt, mint az eredeti negatív vélemény.

A jó online hírnév-menedzsment kulcsa a tervezés, a közösségi oldalak gondos figyelemmel kísérése és a keresőmotor-optimalizálás szakértői felhasználása. Ezek a kulcsfontosságú tevékenységek segítenek megjósolni és elkerülni az elégedetlen vásárlók és a trollok által okozott problémákat. Ügyeljen arra, hogy távolítsa el azokat a káros megjegyzéseket, amelyek semmit sem adnak a közösségi média interakcióihoz, és jól használja a kulcsszavakat, hogy a legjobb tartalmat a keresőmotorok rangsorának tetején tartsa.

Nem számít, mi a vállalkozása, a megőrzött hírnév elengedhetetlen a sikeréhez. Minél jobb a hírneve, annál jobban fog menni a vállalkozása. Tartsa sikeresen vállalkozását az alábbi hasznos tippek és trükkök, valamint a vállalkozás hírnevének kezelésére fordított energiája segítségével.