Közösségi média marketing tanácsok, amelyeket valóban használni fog

A közösségi média marketing segítségével kölcsönhatásba léphet másokkal, tovább fejlődhet és tanulhat. Az egyik legjobb dolog a közösségi média marketingjében, hogy megfizethetővé teszi a hibákat; egy apró hiba nem fog sok pénzt visszafizetni. Ha olyasmit tesz közzé, amelyet a célközönsége nem szeret, akkor kijavíthatja és pozitív pontokat szerezhet csak ezért! Ezzel és a cikk követésével gyorsan észreveheti a forgalom megugrását.

Hozzon létre új blogbejegyzést a lehető leggyakrabban, rendszeres időközönként. Látja, hogy a közösségi oldalakat használók mindig friss és izgalmas tartalmat keresnek. Ha megkaphatják veled, hajlamosak lehetnek ragaszkodni hozzád. A folyóiratok és újságok így kapnak előfizetéseket. Az új tartalommal való összhang ösztönzi a rendszeres látogatásokat.

A közösségi médián keresztül történő marketing során mindig pozitív maradjon. Az emberek szeretnek mások közelében lenni, és olyan dolgok, amelyek jól érzik magukat. Ha másokat rosszul szájba ejt vagy negatív kijelentéseket tesz, az oda vezethet, hogy mások negatívan tekintenek az Ön termékére vagy szolgáltatására. Ezt mindenképpen tartsa szem előtt a személyes oldalán is, ha van ilyen.

Szánjon időt arra, hogy reagáljon az ügyfelek visszajelzéseire. Ha érdekel egy sikeres vállalkozás felépítése, akkor ügyfeleinek értékes információkat kell megosztaniuk. A legtöbb vállalatnak az a problémája, hogy mindannyian fülesek és nincs válasz. Amikor az ügyfelek tudják, hogy visszajelzéseik alapján reagál az igényeikre, folytatni akarják az üzleti tevékenységet.

Annak érdekében, hogy ügyfelei könnyebben el tudjanak terjeszteni a tartalmát, ellenőrizze, hogy a blogbejegyzések megfelelő gombokkal vannak-e megadva a könnyebb megosztáshoz. Hozzáadhatja a Facebook Tetszik és Megosztás gombokat, valamint a Linked share képességet és a Retweet gombot a Twitter felhasználók számára. Ha olyan vonzó tartalom van, amely a rendszeres követőinek tetszik, el fogják terjeszteni az interneten, remélhetőleg további követőket vonzva magához.

Amikor elkezdi a közösségi média marketing kampányát, hagyjon teret próbára és hibára. A megcélzott közönségtől függően előfordulhat, hogy egyes dolgok, amelyek hatékonyak más vállalkozások számára, nem működnek az Ön számára. Figyelje, mi működik és nem működik, és végezze el a szükséges változtatásokat. Ez megmutatja az ügyfeleknek, hogy Ön is kapcsolódik az igényeikhez.

Biztos akar lenni abban, hogy az összes hirdetése látható és bárki számára látható helyen. Ha nem tesznek lépéseket annak biztosítására, hogy a hirdetések a kívánt helyre kerüljenek, akkor lehetséges, hogy a hirdetések nem kapnak semmilyen figyelmet, ezért nem generálnak üzleti tevékenységet.

A fő webhelyén legyen linkje a fő közösségi médiaprofilokra. A Twitter, a Facebook, a YouTube és a Google+ oldalakat össze kell kapcsolni a fő webhelyével. Tehát, hogy az ügyfelek tudják, hogy ők a vállalat hivatalos webhelyei, és megbízhatnak az adott közösségi oldalakon közzétett tartalomban.

Kutatások kimutatták, hogy az emberek nagyobb valószínűséggel látják az Ön közösségi média tartalmát az egész munkahéten munkaidőben. Vannak olyan robotok, amelyek programozhatók arra, hogy előre megírt anyagokat a nap bármely szakában közzétegyenek a közösségi médiafiókokon a nézetek maximalizálása érdekében.

Ahhoz, hogy elősegítse a versenytársak közösségi média-marketingjét, vegye át a közösségi média minden formáját. Sok vállalat feltételezi, hogy a közösségi média beérett, és úgy gondolja, hogy csak a Facebookon, a Twitteren és a YouTube-on van szükségük jelenlétükre az alapjaik lefedéséhez. A hozzáértő közösségi média marketingesei emlékeznek arra, hogy a MySpace még mindig ott van. Használja plusz a növekvő újoncok, például a LinkedIn, a SlideShare és a Google+ segítségével, hogy kitegye magát, ahol más játékosok nincsenek.

Ha kiváló terméke, célzott közönsége van, és a megfelelő adathordozókat használja, akkor sokkal könnyebbé válik a közzététele és kampányai. A közösségi hálózatokon található bejegyzések és az, hogy a közönség hogyan nézi őket, kritikus fontosságú. Ettől a ponttól kezdve a forgalomnak növekednie kell a nyereséggel, amelyet hamarosan követni lehet.